Geoblog.pl    Bolek    Podróże    Tankier    W drodze do Sudanu

W drodze do Sudanu

Zjednoczone Emiraty Arabskie
Zjednoczone Emiraty Arabskie,

Ta strona ma chyba inną elipsoidę odniesienia niż statkowy GPS bo podaje jakieś bzdurne pozycje, jestem zmuszony do nanoszenia jej "na oko".

Od wczoraj dodatkowy marynarz na wachcie (Officer, ja, ochroniarz + OS/AB) ze względu na zbliżanie się do Somalii i wejście w Zatokę Adeńską gdzie ostatnio jakieś incydenty z piratami miały miejsce.

Dzisiaj spokojnie. Słońce świeci, a nie, sorry! Nie świeci tylko SMAŻY! (w taką pogodę zimne piwko by się przydało.... a tutaj szykuje się 5 miesięcy odwyku....)

Kapitan dał nam listę do i prosił żeby się określić jeśli chodzi o wyprawę do Mogadiszu. Z tego co widziałem to Polaczki Cwaniaczki (w większości) są na "YES", lecz Filipki są na "NO" więc lipa z Mogadiszem pewnie.

Jednak Cheif Engineer mówił coś dzisiaj na mostku podczas mojej wachty, że może popłyniemy na Morze Śródziemne gdzieś tam załadować ładunek, a potem Argentyna lub Australia. Byłoby fajnie, długi przelot bo około 3 tygodni wachty 4/8 tylko, że tym razem 4 na pokładzie 4 na mostku i cześć. Mam nadzieję, że to wypali :)